Aktuality

Řešení reklamačních událostí

10. 4. 2024

Jedním z nejdůležitějších kritérií společnosti Beskyd Fryčovice, a.s. je kvalita výsledných produktů. V případě, kdy i přes nastavené kontrolní mechanismy dojde k reklamační události, je nezbytné zajistit její záznam do Reklamačního listu dostupného u dopravce nebo ke stažení zde.

 

Následné řešení reklamace probíhá ve spolupráci reklamačního oddělení a zainteresovaných středisek, dle posouzení jednotlivé reklamační události. Kontakt pro řešení reklamací: reklamace@beskyd.cz nebo tel.: 558 422 133

Beskyd Fryčovice je členem skupiny AGROMĚŘÍN, produkující kvalitní tuzemské potraviny

Vypěstováno v

Nastavení ukládaní cookies

Používáme cookies k personalizaci obsahu a reklam, k umožnění funkcionalit sociálních sítí a k analýze provozu webových stránek. Informace o provozu a užívání webových stránek Vámi jsou sdíleny s našimi sociálními sítěmi, reklamními a analytickými partnery, kteří je mohou kombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které o Vás sesbírali při užívání jejich služeb.

Povolit vše
Vlastní

Vlastní nastavení cookies